перекладач

четвер, 24 березня 2022 р.

 Вітаю 5 та 10 Клас!

Сьогодні 24 березня 2022р.

5 Клас

Тема : Умови життя на планеті Земля. Середовище життя . Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи. Навчальний проект "Вирощування найвищої бобової рослини."

План роботи для самонавчання

1. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом підручника (пр. 38), додатковим матеріалом поданим нижче, відеоматеріалами.

2. Занотуйте в робочі зошити нові терміни та поняття , створіть конспект, попрацюйте в друкованому зошиті.

3. Створити проект.


1.    Які ж умови забезпечують життя на нашій планеті?

Перегляньте відео:


 Поняття середовище життя.

Виконайте вправу  "Середовище життя"  за посиланням:

https://learningapps.org/display?v=pes0sprrk18

Робота з підручником ст.162

2. Опрацюйте матеріал підручника та створіть таблицю "Чинники середовища та їх властивості."

Переглянте відео:


Виберіть факти про будову та життя коника зеленого, проаналізуйте наслідки, зробіть висновки. Чи може Коник зелений жити у водному середовищі?
Для закріплення вивченого виконайте завдання в друкованому зошиті ст. 66, 67,68.

3. Уважно ознайомтесь з описом та планом виконання навчального проекту "Вирощування найвищої бобової рослини."за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1BCXn0fBD-EHuLP8I_25uCwU4Dg-chJvA/edit?usp=sharing&ouid=100301507652054648741&rtpof=true&sd=true

Створіть власний проект.

Домашнє завдання:

1. Вивчити новий матеріал теми , створити конспект.

2. виконати завдання в друкованому зошиті ст. 66-68.

3. Створити проект.

Спілкуємося та надсилаємо виконані завдання через Viber.

До зустрічі 29 березня!


10 клас

Тема : Лабораторна робота№ 2" Вивчення закономірностій модифікаційної мінливості."

Практична робота №2" Розвязування типових генетичних задач."

 Проект : створення буклету, постеру, презентації , бук-трейлеру, скрайбу тощо (обин на вибір). Тема проекту: "Скринінг - програми для новонароджених."

План дій 

1. Виконати лабораторну роботу в друкованому зошиті ст. 61.

2. Виконати практичну роботу в друкованому зошиті ст. 58-59.

3. Створити проект.

Для тих , хто бажає відновити в памяті процес рішення генетичних задач пропоную переглянути:





Домашнє завдання: 

Виконану роботу чекаю на Viber до наступного уроку. 





Немає коментарів:

Дописати коментар