Вітаю 5 та 10 Клас!
Сьогодні 24 березня 2022р.
5 Клас
Тема : Умови життя на планеті Земля. Середовище життя . Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи. Навчальний проект "Вирощування найвищої бобової рослини."
План роботи для самонавчання
1. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом підручника (пр. 38), додатковим матеріалом поданим нижче, відеоматеріалами.
2. Занотуйте в робочі зошити нові терміни та поняття , створіть конспект, попрацюйте в друкованому зошиті.
3. Створити проект.
1. Які ж умови забезпечують життя на нашій планеті?
Перегляньте відео:
Виконайте вправу "Середовище життя" за посиланням:
https://learningapps.org/display?v=pes0sprrk18
Робота з підручником ст.162
2. Опрацюйте матеріал підручника та створіть таблицю "Чинники середовища та їх властивості."
Переглянте відео:
3. Уважно ознайомтесь з описом та планом виконання навчального проекту "Вирощування найвищої бобової рослини."за посиланням:
Створіть власний проект.
Домашнє завдання:
1. Вивчити новий матеріал теми , створити конспект.
2. виконати завдання в друкованому зошиті ст. 66-68.
3. Створити проект.
Спілкуємося та надсилаємо виконані завдання через Viber.
До зустрічі 29 березня!
10 клас
Тема : Лабораторна робота№ 2" Вивчення закономірностій модифікаційної мінливості."
Практична робота №2" Розвязування типових генетичних задач."
Проект : створення буклету, постеру, презентації , бук-трейлеру, скрайбу тощо (обин на вибір). Тема проекту: "Скринінг - програми для новонароджених."
План дій
1. Виконати лабораторну роботу в друкованому зошиті ст. 61.
2. Виконати практичну роботу в друкованому зошиті ст. 58-59.
3. Створити проект.
Для тих , хто бажає відновити в памяті процес рішення генетичних задач пропоную переглянути:
Домашнє завдання:
Виконану роботу чекаю на Viber до наступного уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар