Вітаю учні 7, 8 та 5 класів!
7 Клас
Тема : Нервова система , її значення, розвиток у різних тварин.
Рекомендації до самостійного вивчення:
1. Ознайомтеся
з назвою теми, цілями заняття
2. Опрацюйте
теоретичний матеріал ( в підручнику):
-
зверніть увагу на: зміст необхідного повторення, біологічні поняття
та терміни, основні закони;
-
опрацюйте теоретичний
матеріал в відеопрезентаціях
-
створить власний
конспект;
3. Попрацюйте з джерелами Інтернету: знайдіть в мережі Internet додаткову інформацію та опрацюйте її (за бажанням).
Цілі заняття:
-
Ознайомитись з принципами
роботи нервової системи;
- Вивчити особливості будови та типи нервових систем.
Основні питання заняття:
Подразливість як загальна властивість організму.
Регуляція функцій
організму.
Типи нервових систем.
Будова головного мозку.
Органи чуття , їх розвиток та значення
Порівняння органів чуття у різних тварин.
Відеопрезентація:
8 клас
Тема : Профілактика захворювань нервової системи.
Рекомендації до самостійного вивчення:
1. Ознайомтеся з назвою теми, цілями заняття
2. Опрацюйте теоретичний матеріал ( в підручнику):
- зверніть увагу на: зміст необхідного повторення, біологічні поняття та терміни, основні закони;
- опрацюйте теоретичний матеріал в відеопрезентації;
- створить власний конспект;
3. Попрацюйте з джерелами Інтернету: знайдіть в мережі Internet додаткову інформацію та опрацюйте її (за бажанням).
5 клас
Тема : Узагальнення вивченого з теми : "Земля - планета сонячної системи."
Контрольна робота
Кожна
правильна відповідь оцінюється в 1 бал, в сумі 12 балів
Рівень І. Завдання на вибір однієї правильної відповіді
1. Що відображає
форму Землі?
А) План; Б) глобус;
В) карта; Г) рисунок
2. Як називається уявна
лінія, яка ділить земну кулю на Північну і Південну півкулі?
А) Меридіан; Б) паралель;
В) екватор; Г) тропік
3. Наслідком обертання
Землі навколо своєї осі є:
А) припливи і
відпливи; Б) зміна дня і ночі; В) зміна пір року; Г) полярний день і ніч
4. Чим відрізняється
ґрунт від гірської породи?
А) Кольором; Б) твердістю;
В) родючістю; Г) структурою
5. Те, що Земля має
форму кулі та набагато більших розмірів, ніж вважали раніше, уперше довів:
А) Ю.
Гагарін; Б) І. Кант; В) Аристотель; Г) Ф. Маґеллан
6. Місячне затемнення —
це явище, коли...
А) тінь від
Землі потрапляє на Місяць;
Б) сторону
Місяця, яку видно з Землі, повністю освітлює Сонце;
В) Місяць
розташовується між Землею і Сонцем;
Г) зміни форми
видимої із Землі сторони Місяця внаслідок різного освітлення її Сонцем
7. Наскільки частин
світу поділена земна поверхня?
А) 7; Б) 5;
В) 6; Г) 4
8. Вибери твердження,
яке характеризує земну кору:
А) розпечена,
в’язка оболонка;
Б) твердий шар з
мінералів та гірських порід;
В) розплавлено-рідка
речовина;
Г) твердий шар з
температурою 3000 °С
9. Вода не розчиняє
такі гірські породи, як...
А) гіпси; Б) сіль;
В) вапняк; Г) граніт
10. Як проявляється
вплив Місяця на Землю?
А) У припливах і
відпливах; Б) у нагріванні
поверхні; В) у зміні дня і ночі; Г) у
зміні пір року
Рівень ІІ. Завдання на вибір трьох правильних відповідей
11. Які з наведених
фактів є достовірними про воду?
А) Найпоширеніший
мінерал на Землі;
Б) має три
агрегатні стани;
В) складна
речовина;
Г) має різкий
запах та смак;
Д) поганий розчинник;
Е) під час
замерзання стискується
Рівень 3. Завдання на встановлення відповідності
12. Установіть відповідність
між материками та їхніми характеристиками.
А) Австралія;
Б) Антарктида;
В) Євразія.
1.
Найхолодніший;
2. найбільший;
3. найменший;
4.
найспекотніший
Немає коментарів:
Дописати коментар