перекладач

четвер, 28 квітня 2022 р.

 Вітаю 5 та 10 клас!

Сьогодні 28 квітня 2022 р.

Природознавство 5 клас

Тема: Узагальнення вивченого.

Хід роботи

 Тематичний контроль

 «Планета Земля, як середовище життя організмів»
Варіант І
І рівень
Кожне завдання з 1 правильною відповіддю (0,5 бала кожне)
1. Вкажіть який ряд утворений лише назвами живих організмів?
А) півень, конвалія, очерет
Б) конвалія, оса, карась
В) коник, сонце, лелека
Г) зозуля, бінокль, пісок.
2. Укажіть найменшу складову рослин.
А) орган
Б) квітка
В) клітина
Г) листок
3. Укажіть яка речовина необхідна рослинам для дихання?
А) вода
Б) кисень
В) вуглекислий газ
Г) хлорофіл.
4. Укажіть, які речовини забезпечують киснем мешканців нашої планети?
А) гриби
Б) хижаки
В) зелені рослини
Г) рослиноїдні рослини.
5. Укажіть штучну екосистему
А) болото
Б) степ
В) сад
Г) ліс.
6. Укажіть значення грибів в екосистемі:
А) руйнують гірські породи
Б) утворюють органічні речовини
В) слугують кормом для звірів
Г) виділяють кисень.
7. Вкажіть, що спільного у дятла, косулі, сироїжки, ялини?
А) живляться рослинами
Б) активно рухаються
В) мешкають у лісі
Г) утворюють органічні речовини з неорганічних.




8. Вкажіть умови, що забезпечують існування життя на планеті Земля:
А) наявність кисню і води
Б) визначені температури
В) озоновий екран
Г) кругообіг речовин і енергії
Д) різниця атмосферних тисків.
ІІ рівень
(кожне завдання 1 бал)
9. Дайте визначення поняттям:
Цитоплазма –
10. Дайте визначення поняттям:
Клітина  –
ІІІ рівень
(кожне завдання 1,5 бала)
11. Укажіть відповідність між грибами та групами, до яких вони належать :
1. гриб маслюк                         А) паразитичні
2. гриб сажка                            Б) отруйні
3. гриб мухомор                      В) їстівні
                                                   Г) одноклітинні
12. Створіть таблицю та заповніть її.


Чи мають хлорофіл?
Чим живляться?
Де живуть?
Гриби



Рослини



Тварини



 
Ірівень
Завдання з відкритою відповіддю (1 бал кожне питання)
13.  Як поділять організми екосистем? Охарактеризуйте їх.
14. Куди в екосистемі лісу зникає опале листя та рештки тварин?
15. Які приклади взаємовигідного співіснування організмів вам відомі?

 Варіант ІІ
І рівень
Кожне завдання з 1 правильною відповіддю (0,5 бала кожне)
1. Укажіть ряд, в якому перелічені властивості організмів:
А) звук, блиск, живлення
Б) об’єм, бінокль, живлення
В) муха, Місяць, живлення
Г) ріст, подразливість, розвиток.
2. Вкажіть що спільного у дятла, косулі, сироїжки, ялини?
А) живляться рослинами
Б) активно рухаються
В) мешкають у лісі
Г) утворюють органічні речовини  з неорганічних.
3. Вкажіть за якою ознакою тварини відрізняються від рослин?
А) дають потомство
Б) реагують на подразнення
В) живляться готовими органічними речовинами
Г) утворюють органічні речовини з неорганічних.
4. Світло – важливий чинник середовища. Яке біологічне явище відбувається тільки на світлі?
А) рух
Б) дихання
В) утворюють в рослинах органічні речовини з неорганічних
Г) випаровування води.
5. Укажіть яку з груп організмів у складі екосистеми називається утворювачами. Це:
А) бактерії
Б) гриби
В) рослини
Г) тварини
6. Укажіть завдяки яким особливостями тварини лісу залишаються непоміченими ворогами?
А) мають маскувальне зображення
Б) виділяють голосні звуки
В) виділяють речовини з неприємним запахом
Г) приймають загрозливу позу.
7. Вкажіть основні властивості повітря:
А) прозоре, не має запаху і смаку
Б) стискається і є пружним
В) добре проводить тепло
Г) містить азот, кисень, вуглекислий газ.

8. Між двома по-різному нагрітими ділянками Землі повітря буде рухатися:
А) у бік більш прогрітої ділянки
Б) у бік менш прогрітої ділянки
В) в область з більш високим атмосферним тиском
Г) в область з більш низьким атмосферним тиском.
ІІ рівень
(кожне завдання 1 бал)
9. Дайте визначення поняттям
Ядро –
10. Дайте визначення поняттям
Організм  –
ІІІ рівень
                                    (кожне завдання 1,5 бала)
11.Установіть відповідність між організмами і його пристосуванням до холодної пори року:
1. їжак                               А) скидає листя 
2. лелека                            Б) впадає в сплячку
3. верба                              В) відлітає в теплі краї
                                            Г) змінює забарвлення хутра
12. Створіть таблицю та заповніть її.

Умови життя
Наземно-повітряне
Водне
Ґрунтове
Кількість кисню



Вода



Світло



Коливання температур




Ірівень
Завдання з відкритою відповіддю (1 бал кожне питання)
 13. Що таке екосистема? На які групи поділяються екосистеми?
14. Скласти по два харчові ланцюги у кожному із трьох середовищ життя.
15. Охарактеризуйте екосистему степу та лісу. Зробіть порівняння.

Домашня робота : виконати та підготувати для перевірки завдання зазначені вище.(не забудьте вказувати варіант , що виконуєте)
Спілкуємося через Viber!
До наступного уроку 3 травня!

Біологія та екологія 10 клас
Тема: Репродуктивне здоров'я . Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини.
Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини.
План дій
1. Опрацюйте текст підручника ст. 288-292.
2. Ознайомтеся з інформацією презентацій по темі та перегляньте відео.
3. Занотуйте в зошити основні поняття та терміни з теми.
4. Виконайте завдання в друкованому зошиті ст. 78-79.

Презентації до теми:
 "Особливості репродукції людини"
  
"Репродуктивне здоров'я"

"Регуляція розмноження людини"

Відео до теми:

Домашнє завдання:
1. Вивчити нові терміни та поняття.
2. Створити конспект до теми.
3. Виконати завдання в друкованому зошиті.
4. Створити проект на тему: "Декларація прав ембріона" або "Репродуктивне здоров'я".
Спілкуємося через Viber!
До наступного уроку 5 травня!

Немає коментарів:

Дописати коментар