перекладач

четвер, 21 квітня 2022 р.

Доброго дня 5 та 10 клас!

Сьогодні 21 квітня 2022 р. 

Природознавство 5 клас

Тема: Рослини і тварини своєї місцевості. Практичне заняття "Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами , грибами і тваринами своєї місцевості."

Хід роботи

Ви вже дізнались про екосистеми , їх структуру та звязки між організмами всередині екосистеми.
Як ви думаєте, які природні екосистеми ми можемо спостерігати на території україни ? А в нашій місцевості? ( ліс, степ, луки, озеро, річку тощо.) Пригадайте яких рослин і тварин ви там бачили?
Одже, сьогодні нашим завданням буде розширити і поглибити свої знання про рослин і тварин прісної водойми та степу.
Розгляньте на ,представлених нижче, картах рослинний і тваринний світ Кіровоградської обл. та ознайомтеся з типом рослинності та рослин, тварин. Що характерно для природних екосистем нашої місцевості?

Також ознайомтесь з поширеними отруйними рослинами, тваринами та грибами:
Посилання на презентацію:

https://drive.google.com/file/d/18s3ezaKOQnCtYchUcJBzhruGoTvsErNq/view?usp=sharing

Також є додаткова інформація про рослинний світ Кіровоградщини за цим посиланням:

https://www.slideshare.net/sertihkuz/ss-11125795

Додаткова інформація про тваринний світ Кіровоградщини:

https://sites.google.com/site/tvarinnysworld/

Якщо ознайомились тоді перейдемо до практичної частини.

Практичне заняття " Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.
Мета : Навчитися розпізнавати отруйні рослини, гриби і тварини своєї місцевості.

Хід роботи

Завдання 1.
Розгляньте на малюнках отруйні рослини, гриби і тварини, які трапляються на території України.

Отруйні рослини, тварини та гриби:



Завдання2.
 Складіть альбом, що міститиме малюнки або фото найпоширеніших отруйних рослин, грибів і тварин.

Завдання 3.
Зробіть відповідний висновок про те, чому потрібно вміти розпізнавати отруйні рослини, тварини чи гриби.

Домашнє завдання: виконати та надіслати  практичне заняття; Підготувати міні-проект на тему: "Рослинний і тваринний світ Кіровоградщини".
Сподіваюсь, що ця тема була для вас цікавою. Чекаю зворотнього зв'язку від вас.
Гарного настрою та успіхів !!!
Нагадую , спілкуємось через Viber!
До наступного уроку 26 квітня!

Біологія та екологія 10 клас
Тема: Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини.
Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення процесів запліднення у людини. Особливості репродукції людини у звязку з її біосоціальною сутністю.

План дій
1. Опрацювати текст підручника та додатковий матеріал.
2. Занотувати терміни та основні поняття в робочий зошит.
3. Виконайте тестування.

1. Опрацюйте параграф 40 та 41.
Також ви можете скористатись інформацією презентацій та відео для вивчення теми6
Відео "Статеві клітини":


Посилання на презентацію "Статеві клітини":
Посилання на презентацію "Запліднення":
Також додатково ви можете опрацювати текст підручника(параграфи 61,62) за посиланням:

Виконати тестові завдання.

І.Завдання з вибором однієї правильної відповіді

Що утворюється після запліднення?

А яйцеклітина    Б сперматозоони   В зигота   Г організм

Яке запліднення у квіткових рослин?

А внутрішнє одинарне      Б внутрішнє подвійне

В зовнішнє одинарне          Г зовнішнє подвійне
3. Яке біологічне значення запліднення?

А збільшення спадкового різноманіття  Б збільшення кількості ознак та їх проявів

В утворення гаплоїдних клітин                Г формування поліплоїдності

4. Де в жіночому організмі відбувається запліднення?

А у матці    Б у яєчниках   В у маткових трубах     Г у простаті

5. Як називається вихід овоцита з яєчника?

А синкаріогамія                                             Б акросомальна реакція

В кортикальна реакція                                                                  Г овуляція

6. Вкажіть набір хромосом зиготи, яка дасть початок зародку чоловічої статі.

А 22А+ХУ               Б 44А+ХУ              В 46А+ХУ             Г22А+ХХ

7. Назвіть захворювання, що передається статевим шляхом і призводить до безпліддя у людини.

А отит                   Б карієс                  В флюороз       Г трихомоноз

8. Як називаються чоловічі статеві гормони?

А естрогени            Б андрогени           В глікогени                   Г мінералокортикоїди

9. Скільки сперматозоонів бере участь у заплідненні овоцита людини?

А один                     Б два                      В три                Г багато

II. Завдання на встановлення відповідності

10. Установіть відповідність між жіночими статевими органами та їхніми функціями

Матка

А Внутрішнє осіменіння

Яєчник

Б Утворення гамет

Труби Фалопія

В Розвиток зародка

Жовте тіло

Г Запліднення й переміщення зиготи

 

Д Тимчасовий ендокринний орган яєчника

 Домашнє завдання:

1. Вивчити нові терміни та поняття з теми.

2. Пройдіть тестування.

3. Запропонуйте зміни способу життя , що дозволять зменшити ймовірність появи порушень процесу запліднення.

Нагадую , спілкуємось через Viber!
До наступного уроку 28 квітня!







Немає коментарів:

Дописати коментар