Доброго дня 5 та 10 клас!
Сьогодні 21 квітня 2022 р.
Природознавство 5 клас
Тема: Рослини і тварини своєї місцевості. Практичне заняття "Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами , грибами і тваринами своєї місцевості."
Ви вже дізнались про екосистеми , їх структуру та звязки між організмами всередині екосистеми.
Як ви думаєте, які природні екосистеми ми можемо спостерігати на території україни ? А в нашій місцевості? ( ліс, степ, луки, озеро, річку тощо.) Пригадайте яких рослин і тварин ви там бачили?
Одже, сьогодні нашим завданням буде розширити і поглибити свої знання про рослин і тварин прісної водойми та степу.
Розгляньте на ,представлених нижче, картах рослинний і тваринний світ Кіровоградської обл. та ознайомтеся з типом рослинності та рослин, тварин. Що характерно для природних екосистем нашої місцевості?
Також ознайомтесь з поширеними отруйними рослинами, тваринами та грибами:
Посилання на презентацію:
https://drive.google.com/file/d/18s3ezaKOQnCtYchUcJBzhruGoTvsErNq/view?usp=sharing
Також є додаткова інформація про рослинний світ Кіровоградщини за цим посиланням:
https://www.slideshare.net/sertihkuz/ss-11125795
Додаткова інформація про тваринний світ Кіровоградщини:
https://sites.google.com/site/tvarinnysworld/
Якщо ознайомились тоді перейдемо до практичної частини.
Практичне заняття " Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.
Мета : Навчитися розпізнавати отруйні рослини, гриби і тварини своєї місцевості.
Завдання 1.
Розгляньте на малюнках отруйні рослини, гриби і тварини, які трапляються на території України.
І.Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Що утворюється після запліднення?
А яйцеклітина Б сперматозоони В зигота Г організм
Яке запліднення у квіткових рослин?
А внутрішнє одинарне Б внутрішнє подвійне
В зовнішнє одинарне Г зовнішнє подвійне
3. Яке біологічне значення запліднення?
А збільшення спадкового різноманіття Б збільшення кількості ознак та їх проявів
В утворення гаплоїдних клітин Г формування поліплоїдності
4. Де в жіночому організмі відбувається запліднення?
А у матці Б у яєчниках В у маткових трубах Г у простаті
5. Як називається вихід овоцита з яєчника?
А синкаріогамія Б акросомальна реакція
В кортикальна реакція Г овуляція
6. Вкажіть набір хромосом зиготи, яка дасть початок зародку чоловічої статі.
А 22А+ХУ Б 44А+ХУ В 46А+ХУ Г22А+ХХ
7. Назвіть захворювання, що передається статевим шляхом і призводить до безпліддя у людини.
А отит Б карієс В флюороз Г трихомоноз
8. Як називаються чоловічі статеві гормони?
А естрогени Б андрогени В глікогени Г мінералокортикоїди
9. Скільки сперматозоонів бере участь у заплідненні овоцита людини?
А один Б два В три Г багато
II. Завдання на встановлення відповідності
10. Установіть відповідність між жіночими статевими органами та їхніми функціями
1 Матка | А Внутрішнє осіменіння |
2 Яєчник | Б Утворення гамет |
3 Труби Фалопія | В Розвиток зародка |
4 Жовте тіло | Г Запліднення й переміщення зиготи |
| Д Тимчасовий ендокринний орган яєчника |
Домашнє завдання:
1. Вивчити нові терміни та поняття з теми.
2. Пройдіть тестування.
3. Запропонуйте зміни способу життя , що дозволять зменшити ймовірність появи порушень процесу запліднення.
Немає коментарів:
Дописати коментар