перекладач

четвер, 20 лютого 2025 р.

Вітаю 9 клас!

Інформатика

Сьогодні 21 лютого 2025 р.

Тема. Практична робота 10. Створення простих векторних зображень. 

Пригадайте та дайте відповідь на запитання:

1.    Що таке комп’ютерна графіка?

2.    Які типи зображень використовуються в комп’ютерній графіці?

3.    Чим відрізняється растрове зображення від векторного?

4.    У чому полягають переваги та недоліки растрових і векторних зображень?

5. Де використовують комп’ютерну графіку?

Відомо, що зображення відіграють велику роль у нашому житті – перші книжки будь-якої дитини складаються тільки із зображень, далі дитина вчиться правильно сприймати зображення з підручників, енциклопедій, витворів мистецтва. А в дорослому житті всі знання, які ви отримували можна застосовувати під час подорожі, а особливо в різні країни світу. Знання про мову, культуру, звичаї, національну символіку допоможуть вам краще дізнатися про ту країну в якій ви хотіли б побувати. Я маю на увазі насамперед зображення прапорів різних країн світу. Коли людина бачить зображення прапора та кольори на ньому, вона знає про яку країну йде мова. Тож давайте спробуємо сьогодні створити векторне зображення прапорів тих Країн Європи в яких ви хотіли б побувати.

Виконаймо практичну роботу №10
Тема. «Створення простих векторних зображень."
Хід роботи

Трохи теорії

Дії з виділеними об’єктам.

Після вибору будь-якого інструмента малювання слід перевести вказівник миші в потрібне місце, натиснути ліву кнопку миші та, утримуючи її, перетягнути курсор, доки фігура не набуде потрібного вигляду. Створений малюнок примітиву залишається виділеним: 8 синіх та одного зеленого маркера. Сині маркери призначені для змінення розмірів фігури, а зелений – для її обертання.

          Форматування об’єктів.

Усі  фігури, крім ліній і стрілок, мають такі параметри як контур та заливка. Параметри новостворених фігур стандартні: зазвичай це чорний контур і біла заливка. Вигляд таких фігур (як і будь-яких виділених) можна швидко змінити за допомогою панелі інструментів Малювання.

          Основні дії зі змінення параметрів контуру та заливки

Основні дії

1.    Змінення кольору заливки та контуру

2.    Вибір товщини та стилю ліній контуру

3.    Перетворення ліній та контурів незамкнених фігур на стрілки різних видів, і навпаки

Змінення пераметрів контуру та заливки. Команда Формат авто фігури в контекстному меню фігури.

      Групування об’єктів

          Для одночасної роботи з кількома графічними об’єктами їх групують, потім знову розділяють на складові – розгруповують. Групування – це процес створення з кількох об’єктів одного нового, у якому початкові об’єкти є його складовими.

          Виділення кількох об’єктів – за допомогою миші, утримуючи натиснутою клавішу Shift (Ctrl)(клацаємо кожен об’єкт).

     Додавання тексту до фігур

          До всіх фігур наперед заданої форми, крім створених за допомогою інструментів Крива, можна додати текст, виконавши команду Додати текст їхнього контекстного меню. Після цього всередині фігури з’являється курсор уведення і користувач матиме змогу ввести будь-який текст. Під час його форматування використовують ті самі засоби, що й у текстовому процесорі: для оформлення символів – кнопки (напівжирний, курсив, підкреслений), колір шрифту, для вирівнювання – кнопки (за лівим краєм, по центру, за правим краєм, за шириною). Крім того, відкривається панель інструментів Напис із кнопкою (напрямок тексту), за допомогою якої можна змінювати напрямок розташування символів тексту.

Пригадаємо правила безпечної роботи за комп’ютером.

Завдання: Намалювати 10 прапорів тих країн Європи, які ви хотіли б відвідати.

1.    Обов’язково згрупувати об’єкти

2.    Розмістити на одному аркуші

Навчальне відео вам у допомогу:

Домашнє завданя: виконати практичну роботу №10 та надіслати результати роботи на перевірку.
Виконані завдання надсилайте на Viber!






Немає коментарів:

Дописати коментар