перекладач

вівторок, 19 травня 2020 р.

Дистанційне навчання Природознавство 5 клас та Біологі 6 клас

Природознавство 5 клас та Біологія 6 клас

Природознавство 5 клас
Урок №65.Дата: 15.05.2020.

Тема: Навчальний проект "Смітити не можна переробляти".(про друге життя побутових речей)

Хід роботи
Багато вже використаних  в побуті речей можуть отримати «друге життя» (наприклад, з використаних пластикових пляшок можна робити сувеніри, корисні речі для саду чи городу; можна розмалювати скляні чи пластикові банки. Використані пластикові пакети, папір (коробки) також можуть бути ще раз використані як корисні речі). Таким чином, ми не будемо купувати нові речі, а сприятимемо не тільки заощадженню наших коштів, а й збереженню природних ресурсів на виготовлення нових речей. Давайте використаєм нашу фантазію і створимо нові корисні речі зі старих!
Практично кожного дня  людина щось купує і щось намагається утилізувати. Величезні купи комунального сміття, серед якого є багато відходів, які мають штучне неорганічне походження, потрапляють у природу і відбирають у неї навіть у вигляді сміттєзвалищ величезні території. Якщо кожна людина хоча б частково почне використовувати повторно старі речі, тару,інші побутові відходи, ми зможемо частково зупинити забруднення середовища. Звичайно, це треба робити паралельно зі здачею в пункти збирання вторинної сировини: металобрухту, скляного посуду, пластмаси, паперу тощо. Багато людей в супермаркетах часто вже принципово відмовляються купувати на касі пластикові пакети, і це говорить про те, що вони усвідомлюють проблеми і готові брати особисту участь у її вирішенні. Але деякі погані домохазяйки навіть яйця, які б’ються,  примудряються купувати в поліетиленових пакетах замість того, щоб  ще з дому взяти посуду для них, яка зберігає форму або взяти коробку для покупки оселедця чи ще якогось продукту. На даний час вже є свідомі громадяни, які шиють екологічні сумки для того, щоб можна було піти у магазин за покупками. Вже є магазини, які відказалися від одноразових кульків, а замість них використовують паперові кульки.
Пропоную вам ознайомитися з таблицею  для повторного використання речей.

Розглянемо приклади повторного використання речей і матеріалів з них.

Використані речі
Повторне використання
Пляшки поліетиленові з-під мінеральної води та напоїв
Герметичне зберігання прального порошку, інших хімічних, сипучих, будівельних матеріалів  і предметів (цементу, гіпсу, алебастру, піску, дрібних цвяхів). Використання для тимчасового зберігання або транспортування води, молока, олії, інших напоїв і продуктів. Виготовлення годівничок для птахів взимку, декоративних поробок, горщиків для квітів. При заповненні піском – виготовлення не несучих навантаження стін легких споруд
Ємності пластмасові з-під фарби, будівельних сумішей
Використання в якості відер для води при прибиранні, ємностей для зберігання господарчих предметів
Банки, пляшки скляні
Для зберігання води, напоїв, фруктового варення, олії, меду в побуті, домашнього консервування
Картонні коробки
Для збору макулатури різного розміру, при  цьому макулатура здається разом з коробкою. Для зберігання речей, для транспортування речей
Паперові відходи
Для розпалювання дров, вогнищ
Коробки пресервів
Підставки для горщиків, коробки для зберігання дрібних предметів
Пакети, мішки
Повторне використання у побуті для збирання сміття або зберігання речей
Одяг, вироби з тканин
Виготовлення робочих рукавиць,  торбинок. Використання в якості ганчірок і протирального матеріалу
Сталеві стержні, товста  проволока
Виготовлення, ремонт залізобетонних споруд , дорожнього покриття у приватному будинку

Завдання проету :

1. Виготовити нові речі. (з старих, використаних)

2. Сфотографувати нові речі.
3. Зробити висновки  щодо результатів виконання проєкту.
4.. При наявності цікавих результатів підготувати електронну презентацію.
 Розгляньте малюнки, що ілюструють повторне використання вживаних речей. Запропонуйте свої ідеї подібного «другого життя» використаних речей.
Підготуйте необхідні матеріали для здійснення  ідеї повторного використання вживаних речей і виготовте нові речі із відходів.


Мета проєкту: навчитися перетворювати вже використані речі, заощаджувати власні кошти, для виготовлення «нових речей», зберігати природні багатства та запобігати забрудненню навколишнього  довкілля.

Що можна використовувати: лінійка,клей, олівці, ножиці, робочі зошити, використані  побутові  вироби.

Домашнє завдання : виконати проект та надіслати для перевірки результати роботи.
Виконані завдання для перевірки та оцінювання надсилайте на електронну адресу: dachenco7788@gmail.com(можна також писати у Фейсбук; будь ласка вказуйте тему над якою працювали, клас та прізвище , ім'я.)

Біологія 6 клас
Урок №65.Дата: 15.05.2020.

Тема: Значення грибів у природі та житті людини.

Хід роботи
Ось і закінчилося наше знайомство з грибами - цими дивними творіннями природи. Ми знаємо про них майже все - їх будову, розповсюдження, способи живлен­ня, взаємовідносини з іншими організмами і вплив на них, зна­ємо їх різноманітність, хто з них корисний, хто небезпечний, знаємо, як їх розпізнавати в природі, як поводитися з ними, щоб не завдавати шкоди їм і собі. Залишилося ще раз поговори­ти про гриби, щоб визначити їх роль у природі і житті людини.
Трішки пригадаємо вивчене:
1. На які групи поділяють гриби за способом живлення?
2. Які гриби виконують сані­тарну функцію на планеті?
3. Які гриби і як впливають на родючість ґрунту?
4. Яку роль виконують гриби в колообі­гу речовин?
5. Яке значення має взаємовигідне співіснування грибів з іншими організма-ми? Наведіть приклади.
6. Де поширені лишайники?
7. На яких поверхнях вони оселяються?
8. Як впливають лишайни­ки на скельні породи?
9. Яке значення лишайників у житті тварин? Наведіть приклади.
10.Яке значення мають лишайни­ки для вищих рослин?
«Значення грибів у житті людини»:

А тепер скажіть:
1. Які гриби людина використовує в їжу?
2. У чому полягає їх харчова цінність?
3. Які їстівні гриби людина вирощує у промислових масштабах?
4. Які види грибів і з якою метою використовують у харчовій промисловості?
5. Яке застосуван­ня мають цвілеві гриби?
6. Яка роль грибів у створенні медичних препаратів?
7. Який внесок у лікування інфікованих ран зробив О. Флемінг?
8. Яка лікувальна дія антибіотиків на організм людини?
9. Що собою становить гриб чага?
10. Яка його лікувальна дія на організм людини?
11. Чим небезпечні для здоров’я людини отруйні гриби? Цвілеві гриби?
12. Чому людина може отруїти­ся їстівними грибами?
13. Чим небезпечні для людини цвілеві гриби?
14. Які гриби-паразити і якої шкоди завдають культур­ним рослинам і будівлям з дерева? Наведіть приклади.
15. Які є засоби запобігання захворюванням організмів отруйними грибами, грибами-паразитами та цвілевими грибами?
Поміркуйте!
-         Чому люди­ні необхідні знання про будову, життєдіяльність, взаємозв’яз­ки грибів з іншими організмами?
-         Чому люди­ні необхідні знання про позитивний і негативний вплив грибів на природу та організми?
Домашнє завдання: повторити тему "Гриби"; скласти кросворд по даній темі.
 Виконані завдання для перевірки та оцінювання надсилайте на електронну адресу: dachenco7788@gmail.com(можна також писати у Фейсбук; будь ласка вказуйте тему над якою працювали, клас та прізвище , ім'я.)

Немає коментарів:

Дописати коментар