перекладач

понеділок, 18 травня 2020 р.

Дистанційне навчання Природознавство 5 клас та Біологія 8 клас

Природознавство 5 клас та Біологія 8 клас

Природознавство 5 клас

Урок № 64.Дата: 12.05.2020.
 
Тема : Дослідницький практикум "Дослідження екологічних проблем своєї місцевості."

Хід роботи

 - Чи є майбутнє у мого села?

Інтелектуальна розминка.

•  На які групи поділяються природоохоронні території України?
•  Яке значення мають заповідники, заказники і національні парки?
•  Які вам відомі заповідники України?
•  На які групи діляться заповідники?
•  Які з них належать до біосферних?
•  Які вам відомі національні парки України?
•  Чим загрожує людині споживацьке ставлення до природи?

Уявіть собі, що ви стали керівником села чи району. І в якийсь момент згадали уроки з природознавства і свою вчительку …. Вам захотілося втілити в життя те, про що ви тільки виражали свою думку на уроках і ось тепер можете це здійснити.
 - Що саме і як саме?

Дослідницький практикум 

Тема:"Дослідження екологічних проблем своєї місцевості."


Мета:  проаналізувати наявні екологічні проблеми своєї місцевості, 
            запропонувати можливі шляхи їх розв’язання.

План проведення дослідження
1. Зберіть інформацію про основні екологічні проблеми у нашій місцевості і запишіть їх.
2. Визначте основні джерела забруднення середовища у нашій місцевості(якщо є фото , можна їх використати)
3. Запропонуйте план розв’язання визначених проблем.

Домашня робота: виконати та надіслати дослідницький практикум; повторити параграф 46.
Виконані завдання для перевірки та оцінювання надсилайте на електронну адресу: dachenco7788@gmail.com(можна також писати у Фейсбук; будь ласка вказуйте тему над якою працювали, клас та прізвище , ім'я.)

Біологія 8 клас
Урок №65.Дата: 12.05.2020.

Тема : Будова та функції репродуктивної системи.

Хід роботи

Тестові завдання. 
Виберіть правильну відповідь:

1) Розмноження — це …
а) відтворення собі подібних;
б) забезпечування неперервності життя;
в) забезпечування передачі спадковості;
г) зміна каріотипу;
д)забезпечування мітозу.

2) Нестатеве розмноження відбувається:
а)статевими клітинами;     б)нестатевими клітинами;
в) поділом надвоє;  г) гаметами;   д)спорами;   є) зооспорами.

3) Вегетативне розмноження здійснюється:
а) спорами;                б)частинами тіла.

4) Статевий процес здійснюється за допомогою:
а) кон’югації; б) копуляції;   в) спор; г) зооспор.

У індусів є оповідання про слона та чотирьох сліпих. Кожен з них бажав дізнатися, який з себе слон. Але один мацав лише хобот, другий - ногу, третій - намагався охопити величезний живіт слона, а четвертий ухопив його за хвіст. Звичайно, у кожного з них склалася своєрідна уява про вигляд слона. Той, хто тримався за хобот, порівнював тварину з канатом. Другий твердив, що слон - колона будови. Третій знайшов, що слон схожий з бочкою. Четвертий був переконаний, що слон нагадує змію.
Щоб не опинитися в стані сліпих в питанні статевого розмноження людини, давайте детальніше розглянемо тему "Будова жіночої та чоловічої статевих систем"

Робота з підручником. (параграф 55)
Завдання. Заповнити таблицю "Будова та функції  жіночої статевої системи":


органи
характеристика
функції














Заповнити таблицю «Будова  та функції чоловічої статевої системи»
органи
характеристика
функції









Поміркуйте! Який взаємозв’язок між будовою і функцією органів репродуктивної системи (чоловічої і жіночої) ?

Ознаки статевого дозрівання

Стать
Дівчатка
Хлопці
Вік
9-16 років
11-18 років
Зміни в організмі
— Ріст внутрішніх статевих органів.
— Ріст молочних залоз.
— Вироблення гормону про­гестерону
— Дозрівання яйцеклітин
— Ріст статевих ор­ганів
— Вироблення сперма­тозоїдів
— Вироблення гормону тестостерону
Вторинні статеві ознаки
— Змінюється фігура
— Кістки тонкі
— З’являється волосся під пахвами, на лобку, шкіра об­личчя гладенька
— Голос не змінюється
— Можуть з’являтися вугрі
— Починається менструація
— Фігура змінюється
— Міцніють кістки
— З’являються вуса і борода, волосся на лоб­ку і під пахвами.
— Мутація голосу
— Виникають вугрі
— З’являються полюції

Підсумуємо!
2. Які органи належать до внутрішніх чоловічих статевих органів?
3. Де утворюються жіночі гамети?
4. Де утворюються чоловічі гамети?

Домашнє завдання: опрацювати параграф 55, вивчити нові терміни та поняття.
Виконані завдання для перевірки та оцінювання надсилайте на електронну адресу: dachenco7788@gmail.com(можна також писати у Фейсбук; будь ласка вказуйте тему над якою працювали, клас та прізвище , ім'я.)

Немає коментарів:

Дописати коментар