перекладач

субота, 23 травня 2020 р.

Дистанційне навчання Біологія 6 та 8 клас

Біологія 6 та 8 клас

Біологія 6 клас
Урок №66.Дата: 21.05.2020.

Тема: Міні-проект "Гриби у біосфері та житті людини".

Хід роботи

Ось і закінчили ми вивчення теми "Гриби". Залишилось лише створити міні- проект до даної теми. Ми вже знаємо з вами будову грибів, їх різноманітність, що собою являють та значення в природі та житті людини. На основі отриманих знань створіть буд ласка міні- проект за таким планом:
1. Заголовок.
2. Мета: розкрити та висвітлити роль грибів у біосфері та житті людини.
3. Питання які треба розкрити:
а) роль цвілевих грибів у природі та житті людини;
б) гриби паразити рослин , тварин і людин.
в) шапкові гриби.
г) висновок у якому потрібно зазначити місце грибів у біосфері та їх зачення в природі і житті людини. Чи корисні знання про гриби саме для вас та чому?
Проект можна виконати у формі малюнків, фотоальбома, газети, карти знань тощо.

Бажаю надхнення під час виконання роботи!!!

Домашнє завдання: створити та надіслати міні-проект для перевірки.
Виконані завдання для перевірки та оцінювання надсилайте на електронну адресу: dachenco7788@gmail.com(можна також писати у Фейсбук; будь ласка вказуйте тему над якою працювали, клас та прізвище , ім'я.)

Біологія 8 клас
Урок №68.Дата:21.05.2020.

Тема : Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров'я.

Хід роботи

"Доповни речення".
1. Зовнішня оболонка яйцеклітини ... 
2. Хвостик сперматозоїда забезпечує йому ... 
3. Запліднення відбувається в ... 
4. Злиття гамет — це ... 
5. Жіночого гамета ... 
6. Індивідуальний розвиток ... 
7. Внаслідок злиття гамет утворюється ... 
8. Фізіологічний стан організму жінки, пов’язаний з заплідненням яйцеклітини, розвитком зародка і плода, називається ... 
9. Чоловіча гамета... 
10. Критичні періоди розвитку зародка ... 


Протягом свого життя ви змінювалися. Як ви вважаєте, із чим пов'язані ці зміни? Які періоди ви могли б виокремити у зв'язку з цими змінами?

Вивчення нового.


1. Постембріональний період.


Період життя людини після народження можна поділити на кілька етапів. Їх тривалість відрізняється у чоловіків та жінок.  Крім того, велике значення мають особисті характеристики людини, такі як її спадковість та спосіб життя. Зовнішні фактори також можуть впливати на тривалість окремих етапів онтогенезу.                                                                                                                
Завдання.
З допомогою підручника та джерел додаткової інформації заповніть таблицю. (параграф 57 ст. 199, 200, 201)

"Постембріональний період"


Період
Тривалість періоду
Що відбувається

чоловіки
жінки



2. Репродуктивне здоров'я молоді.

Важливою складовою поняття «здоров'я» є репродуктивне здоров'я.                  Репродукція (від латинських слів re – префікс зворотної, повторної дії і produco – «виробляю», «створюю») – відтворення організмом нових особин, розмноження.
Репродуктивне здоров'я - це стан повного фізичного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність захворювань репродуктивної системи й пору­шень її функцій. Таким чином, репродуктивне здоров'я означає можливість щасливого й безпечного статевого життя, здатність до народження дітей, можливість самостійно визначати кількість дітей у своїй сім'ї. Це означає також і право доступу до відповідних послуг у сфері охорони здоров'я, що дозволяє жінці безпечно перенести вагітність і пологи, виростити й вихо­вати свою дитину.
Цивілізоване суспільство приділяє увагу охороні репродуктивного здоров'я, сприяє забезпеченню добробуту сім'ї.
Особливо важливо берегти репродуктивне здоров'я на початку репродуктивного життя. Майбутній життєвий шлях людини багато в чому ви­значається тим, наскільки успішно пройшло її репродуктивне дозрівання, почалося статеве життя. Ранній початок статевого життя, погана інформованість про методи контрацепції, небажані вагітності усе це завдає непоправної шкоди здоров'ю, зокрема й репродуктивному.
Не можна починати статеве життя в умовах біологічної, психологічної й соціальної незрілості.
Готовність до статевого життя тісно пов'язана з відповідальністю за свої вчинки, соціальною й економічною самостійністю. Репродуктивне здоров'я молоді багато в чому залежить від її власної грамотності, розумін­ня особливостей протікання процесів фізичного, психічного й соціального дорослішання.


3. Чинники впливу на репродуктивне здоров'я молоді.

Репродуктивне здоров'я, як і здоров'я в цілому, визначається різними чинниками.
          По-перше, спадковістю. Батьки передали нам свої ознаки й властивос­ті, зокрема й ті, що визначають репродуктивне здоров'я.
          По-друге, репродуктивне здоров'я залежить від способу життя, який ми ведемо, наявності корисних і шкідливих звичок.
          Окрім цього, репродуктивне здоров'я визначається також і системою охорони здоров'я, що існує в нашій країні. На репродуктивне здоров'я мо­жуть впливати соціально-економічні й природні чинники, наприклад еко­логічні.
Кожний із чинників здоров'я може справляти як позитивний, так і не­гативний вплив на репродуктивне здоров'я людини.
          До порушення репродуктивного здоров'я можуть призвести безвідповідальне ставлення до себе і свого партнера, відсутність аналізу наслідків своїх дій, неправильне інформування про способи й методи профілактики небажа­ної вагітності, про запобігання інфекцій, що передаються статевим шляхом.
          Репродуктивне здоров'я страждає й від так званих «хвороб цивіліза­ції». Хвороби цивілізації це захворювання людини, що виникли внаслі­док вад промислової та науково-технічної революцій, які супроводжуються негативними змінами навколишнього середовища. До хвороб цивілізації належать гіподинамія, стрес, ожиріння, онкологічні захворювання, чимало серцево-судинних захворювань, захворювання хребта, алергії, імунодефі­цити тощо. Усі вони негативно впливають на репродуктивну функцію, по­гіршують здоров'я наступних поколінь.
           До чинників ризику для репродуктивного здоров'я належать:
- несприятливий для здоров'я спосіб життя (хронічний стрес, низька фі­зична активність, безладні статеві зв'язки, нераціональне харчування, відсутність режиму праці й відпочинку тощо);
- уживання шкідливих речовин (тютюну, алкоголю, наркотиків);
- негативні чинники екологічного середовища (забруднення навколиш­нього середовища, високий рівень радіації тощо);
- негативні чинники соціального середовища (низький рівень життя, безробіття тощо);
- негативні спадкові чинники;
- недоступність медичних послуг;

- недоступність послуг з консультування та інформування.

Завдання.
Створити презентацію про репродуктивне здоров'я за планом:

1. Вплив нікотину на репродуктивне здоров'я підлітків.
2. Вплив алкоголю на репродуктивне здоров'я підлітків.
3. Вплив наркотиків на репродуктивне здоров'я підлітків.
4. Вплив раннього статевого життя на репродуктивне здоров'я.
5. Збереження репродуктивного здоров'я.

Поміркуйте, чи стануть у пригоді вам отримані знання!

Домашнє завдання: повторити параграф 57, опрацювати параграф 58; створити презентацію, що була зазаначена вище, та надіслати для перевірки. Бажаю успіхів!

Виконані завдання для перевірки та оцінювання надсилайте на електронну адресу: dachenco7788@gmail.com(можна також писати у Фейсбук; будь ласка вказуйте тему над якою працювали, клас та прізвище , ім'я.)









Немає коментарів:

Дописати коментар