Доброго дня 8 та 11 клас!
Сьогодні 4 жовтня 2022 р.
І-варіант
І рівень (0,5 бала за правильну відповідь)
1. Переміщення тіла або його частин у просторі – це:
А) ріст Б) рух
2. Побудовані з амінокислот:
А) білки Б) нуклеїнові
кислоти
3. Основним джерелом енергії в організмі людини є:
А) АТФ Б) вода
4. Наука, що вивчає
життєві функції всього організму, його органів і систем:
A) анатомія; Г)
гістологія;
Б) генетика; Д)
фізіологія.
B) цитологія;
5. Поєднує
органи в одне ціле система:
А) дихальна Б) нервова
6. Кров належить до типу тканин:
А) м’язової Б) сполучної
7. Речовина, що
забезпечує передачу спадкової інформації від батьків до дітей:
A) жири; Б) білки;
B) вуглеводи; Г)
рибонуклеїнова кислота;
Д) дезоксирибонуклеїнова кислота.
8. Регуляцію
функцій здійснює система:
А) кровоносна Б) видільна
В) нервова Г) травна
9. Тимчасовим органом людини є:
А) тимус Б) яєчник В) селезінка
Г) плацента
10.
Будова епітеліальної тканини характеризується:
А чітким виділенням міжклітинної речовини
Б розташуванням клітин щільно одна до одної
В видовженістю клітин
Г наявністю у клітин тіла і відростків
11.
Укажіть органелу клітини, у якій відбувається синтез білка:
А
мітохондрія Б
ядро
В рибосоми Г
лізосоми
12.
Укажіть структуру, яку не містить клітина людини:
А клітинний
центр Б
комплекс Гольджі
В пластиди Г ядро
ІІ рівень (1 бал за виконане завдання)
13. З’єднайте органелу з її функцією:
Ядерце |
|
Синтез білків |
Лізосома |
Синтез АТФ |
|
Рибосома |
Утворення рибосом |
|
Мітохондрія |
Знищення відмерлих структур |
Ш рівень (2 бали за правильну відповідь)
14. Дайте визначення поняттям:
Клітина – це ……………………………………………………………………………
Орган – це ……………………………….…………………………………………….
IV рівень ( 3 бали за
повну відповідь на питання )
15. Охарактеризуйте м’язову і
епітеліальну тканини людини.
ІІ-варіант
І рівень (0,5 бала за правильну відповідь)
1. Найменша функціональна одиниця організму людини - це:
А) клітина Б) тканина
2. Здатність організму пристосовуватися до умов навколишнього середовища:
А) акомодація Б) адаптація
3. Тканина людини, що утворює внутрішнє середовище та забезпечує опору
органів:
А) м’язова; В)
сполучна;
Б) нервова; Г)
епітеліальна.
4. Не є тканиною організму людини:
А) провідна Б) сполучна
5. Яку кількість хромосом має клітина людини:
А) 48 Б) 46
6. До м’язової тканини належить:
А) посмугована Б) хрящова
7. Білки утворюються в:
А) ядерці Б) лізосомах В) рибосомах Г) на мембрані
8. Кров належить до тканини:
А) м’язової Б) епітеліальної В) нервової
Г) сполучної
9. Стравохід належить до систем органів:
А) дихальної Б) кровоносної В)травної
Г) видільної
10. Укажіть орган, який не належить до видільної системи:
А стравохід Б
нирка
В сечовий міхур Г
сечовидільний канал
11. Укажіть орган, який не належить до кровоносної системи:
А
артерія Б
вени
В серце Г трахея
12. Основним структурним і функціональним елементом нервової системи є:
А мозок
Б нейрон
В нерви Г
нейроглія
ІІ рівень (1 бал за виконане завдання)
13. Установіть відповідність між основними групами
тканин в організмі
людини та їх характеристикою.
A) нервова; Б)
сполучна; B) епітеліальна.
1. зв’язує органи, утворює внутрішнє середовище, забезпечує опору
органів;
2. установлює зв’язок між різними частинами організму, регулює
зв’язок організму з навколишнім середовищем;
3. забезпечує функції руху і рухливості більшості внутрішніх органів;
4. утворює покриви тіла, залози, вистилає порожнини внутрішніх органів.
Ш рівень (2 бали за правильну відповідь)
14. Дайте визначення поняттям:
Тканина – це ……………………………………………………………………………
Система органів– це ……………………………….……………………………………
IV рівень ( 3 бали за
повну відповідь на питання )
15. Охарактеризуйте опорно-рухову
і сенсорну фізіологічні сиситеми людини.
Домашнє завдання : виконати контрольну роботу та переслати для перевірки.
Виконані роботи надсилайте на Viber!
11 Клас
Тема. Наземно-повітряне середовище існування та адаптації до нього організмів.
Тема. Водне та грунтове середовище існування та адаптації до них організмів.
Ознайомтесь та опрацюйте теоретичний матеріал.
Презентація про наземно-повітряне середовище:
Презентація про грунтове середовище:
Щоб ознайомитись з водним середовищем перегляньте відео:
Також ви можете опрайювати текст підручника параграф 6,7.
Домашнє завдання: опрацювати теоретичний матеріал, занотувати та вивчити нові терміни та ключові поняття з тем; виконати завдання зі ст. 42 підручника 1-5 та зі ст. 50 6,7.
Творче завдання: створіть відеоекскурсію по середовищам існування та адаптації організмів до них. Можна вибрати як окреме середовище так і всі середовища . Головне проявіть фантазію та креативність!(відео на 2-3 хвилини)
Спілкуємось за допомогою Viber!
Всім успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар